تبلیغات
هیپنوتیزم - جه موقع مدیتیشن باعث جنون می شود؟
 
درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : علی
نویسندگان
نظرسنجی
نظرتان در مورد مطالبی مثل هیپنوتیزم و مراقبه چیه؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
هیپنوتیزم
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
پنجشنبه 8 تیر 1385 :: نویسنده : علی


    موقع مدیتیشن بدن خود را فراموش كنید و این تنها راهی است كه باعث آسایش و آرامش شما می شود. وقتی دائما بدن خود را به یاد می آورید راحتی از شما دور خواهد شد.
    شادی و سرور وقتی حاصل می شود كه شما در لایة‌ بدن به آرامش رسیده باشید و آ“ در گرو فكر نكردن و توجه نكردن به بدن است.
    هر كس باید از جایی شروع كند كه برایش ساده تر است. ممكن است شما در حالت نشسته احساس ناراحتی كنید پس هر چه تلاش كنید كه فقط بنشینید احساس ناراحتی درونی بیشتری خواهید كرد و نتیجة‌ این كار جز خستگی و افسردگی برایتان چیزی نخواهد داشت.
    تلاش بیش از اندازه برای «فقط نشستن» مكن است باعث جنون شود. هر حالتی كه باعث انسان بیش از اندازه از جنون درونی خویش آگاهی یابد خطرناك است. زیرا ممكن است شما آمادگی رویارویی با این دیوانگی درونی را نداشته باشید و لازم است كه به تدریج با آن روبرو شوید. در عوض تكنیكی كه در آن به فعالیت و حركت بپردازید در واقع یك نوع رها سازی است و باعث می شود كه سكوت و آرامش درونی در وجودتان شروع به رشد كند. بخش سركوب شدة‌ وجود خود را با تكنیك حركت و فعالیت رها كنید.
    لازم است هر یك از شما تمامی عقده های سركوب شده و انباشتة درون خود را بدون هیچ انتخابی دور بریزید. اگر از دست كسی عصبانی هستید بدون وجود دلیل خاص گ ریه كنید و بدون این كه واقعا موضوعی برای خندیدن وجود داشته باشد از ته دل بخندید در این صورت هر چه در درون شما انباشته و حتی ا ز گذشته های دور در شما سركوب شده را رها كرده و سبك و راحتی می شوید.
    دیوانگی درون همین خشم ها، همین گریه ها و خنده های سركوب شده است كه با مدیتیشن به آنها اجازه می دهیم رها شوند و این كار باعث پاكی و خلوص درون ما می شود. در این حالت احساس تازگی و پاكی به شما دست خواهد داد. این خانه تكانی اولین كاری است كه می بایست انجام دهید.




نوع مطلب : مدیتیشن، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 22 شهریور 1396 12:14 ب.ظ
Hey There. I found your blog using msn. This is a really well
written article. I will make sure to bookmark it
and return to read more of your useful info. Thanks for the post.

I will definitely return.
دوشنبه 30 مرداد 1396 05:05 ب.ظ
Good blog post. I definitely love this website. Continue
the good work!
سه شنبه 17 مرداد 1396 09:41 ق.ظ
An intriguing discussion is worth comment.
There's no doubt that that you ought to write more about this topic, it may not be a taboo subject but
generally people do not discuss these topics.
To the next! Cheers!!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر